DFY løsning.
Vi laver alt, du skal kun godkende udkastet.
Kun specialister i hver sit felt.
Ingen praktikanter og studentermedhjælpere.
Betal kun for resultater, ingen årelange bindinger, men kun direkte og ærlig kommunikation
De største udfordringer for virksomheden var leveringsdygtighed, vækst i abonnenter og opfølgning ved efter køb. Vi optimerede hele kontoen med et stærkt fokus på at lande i indbakken, opnå flere abonnenter og tiltrække flere gentagne købere.
Dette brand havde ramt en mur med deres email marketing og kunne ikke skalere yderligere uden at gå i underskud. Vi opsatte vores email-økosystem for at få eksisterende kunder til at vende tilbage, hvilket øgede deres front-end marketing med større overskud. Derudover fastholdt vi opsætningen i august måned, som normalt er en mindre god måned for denne case.
Hemmeligheder for succes? Intet andet end løbende optimeringer, tillid, gennemsigtighed og at tænke ud af boksen.
Dette fashion brand brugte allerede email marketing, men kom til os, da de ikke følte, at de udnyttede det til sit fulde potentiale, og de håbede på, at email marketing kunne bidrage mere til deres totalomsætning
De største udfordringer for virksomheden var leveringsdygtighed, vækst i abonnenter og opfølgning ved efter køb. Vi optimerede hele kontoen med et stærkt fokus på at lande i indbakken, opnå flere abonnenter og tiltrække flere gentagne købere.
Født og opvokset på Lolland, men nu med bopæl i København, kan vi nærmest sige, at vi lever “The Danish Dream”
Vi har haft en spændende rejse de sidste 4 år. Det startede som en hobby, men det voksede sig efterhånden så stort, at vi i 2022 gik fuldtid med Markeity. Med tiden er vi blevet autoriseret og anerkendt med certifikater på tværs af flere forskellige kanaler og kan derfor tilbyde en omnipresence tilgang, og vi har næsten lyst till at sige en garanti for succes. Men det kræver hårdt arbejde!
Omtalte er en webshop der sælger bolig og interiør produkter.
Af respekt for kundens tal, omtaler vi kunden ved navn Myles.
Ejeren, Myles, kontaktede os med en målsætning om at få mest muligt ud af sit budget, og øge salget gennem hendes webshop. Der blev budgetteret med 75.000 kr. månedligt på annoncering på de forskellige kanaler. Efter at have analyseret hendes forretning og de udfordringer, de stod overfor, udviklede vi en strategi for at hjælpe ham med at nå sine mål.
Før vi kom på sidelinjen, havde Myles’ totale marketing setup flere mangler og begik stadig en del begynderfejl, herunder mangel på brugbart content og god copywriting – ringe email marketing og forretningens manglende overordnet strategi var bekymrende. Vi startede med at analysere alt, der var blevet gjort før, og vi udviklede en strategi for at adressere disse mangler og optimere på alt simpelthen.
Vi fik Myles til at lave content ud fra vores fremlagte guides og vi skrev sammen flere forskellige tekster, der fangede målgruppens opmærksomhed. Vi implementerede et annoncesetup og en strategi på paid socials og google ads, der var effektiv allerede fra start af. I dette tilfælde var Myles og forretningen faktisk ikke stærk organisk, men salgene eksploderede alligevel positivt.
Efter 40 dage havde vi sænket deres customer acquisition cost med 52%.
Vi har nu udvidet til flere kanaler og bevæget os hen imod en omnichannel tilgang, og vi fortsætter med at sætte nye mål og højere ambitioner. Vi er glade for at have hjulpet Myles med at opnå sine mål og se forretningen vokse, og vi vil fortsætte med at arbejde tæt sammen med ham for at sikre, at han fortsætter med at få succes og vokse yderligere.