DFY løsning.
Vi laver alt, du skal kun godkende udkastet.
Kun specialister i hver sit felt.
Ingen praktikanter og studentermedhjælpere.
Betal kun for resultater, ingen årelange bindinger, men kun direkte og ærlig kommunikation
De største udfordringer for virksomheden var leveringsdygtighed, vækst i abonnenter og opfølgning ved efter køb. Vi optimerede hele kontoen med et stærkt fokus på at lande i indbakken, opnå flere abonnenter og tiltrække flere gentagne købere.
Dette brand havde ramt en mur med deres email marketing og kunne ikke skalere yderligere uden at gå i underskud. Vi opsatte vores email-økosystem for at få eksisterende kunder til at vende tilbage, hvilket øgede deres front-end marketing med større overskud. Derudover fastholdt vi opsætningen i august måned, som normalt er en mindre god måned for denne case.
Hemmeligheder for succes? Intet andet end løbende optimeringer, tillid, gennemsigtighed og at tænke ud af boksen.
Dette fashion brand brugte allerede email marketing, men kom til os, da de ikke følte, at de udnyttede det til sit fulde potentiale, og de håbede på, at email marketing kunne bidrage mere til deres totalomsætning
De største udfordringer for virksomheden var leveringsdygtighed, vækst i abonnenter og opfølgning ved efter køb. Vi optimerede hele kontoen med et stærkt fokus på at lande i indbakken, opnå flere abonnenter og tiltrække flere gentagne købere.
Født og opvokset på Lolland, men nu med bopæl i København, kan vi nærmest sige, at vi lever “The Danish Dream”
Vi har haft en spændende rejse de sidste 4 år. Det startede som en hobby, men det voksede sig efterhånden så stort, at vi i 2022 gik fuldtid med Markeity. Med tiden er vi blevet autoriseret og anerkendt med certifikater på tværs af flere forskellige kanaler og kan derfor tilbyde en omnipresence tilgang, og vi har næsten lyst till at sige en garanti for succes. Men det kræver hårdt arbejde!
Vi havde fornøjelsen af at samarbejde med en fliserens virksomhed, der ønskede at øge deres antal af potentielle kunder. Før vi startede samarbejdet, modtog de kun omkring 10 inbound leads om måneden. Virksomheden var interesseret i at forbedre deres markedsføring, og vi foreslog dem at benytte sig af Facebook annoncering til en start.
Vi begyndte helt fra bunden af. Startede med at lave virksomheden en Facebook & Instagram konto, få skudt noget godt videomateriale og billeder, der var af kvalitet. Vi målrettede annoncerne til personer i det område, der havde en interesse i at forbedre deres hjem eller have ved at få rene fliser.
Vi byggede en hel ny hjemmeside, hvor potentielle kunder kunne finde mere information om virksomheden og deres tjenester. Landingssiden var designet til at øge konverteringer ved at gøre det nemt for besøgende at booke tid, eller søge om mere information om virksomheden.
Resultaterne efter 30 dage var bemærkelsesværdige. I løbet af de første 2 uger af kampagnerne, modtog virksomheden mere end 30 leads, hvilket var en betydelig forbedring fra deres tidligere niveau på 10 leads om måneden. De kunne nu bruge disse leads til at konvertere flere potentielle kunder til faktiske kunder.
Facebook annoncering har været en succesfuld løsning for denne fliserens virksomhed. Ved at målrette deres annoncer til de rigtige mennesker og lede besøgende til en effektiv landingsside, var det muligt at øge antallet af leads betydeligt og give virksomheden mulighed for at vokse. Det endte ud i de første 4 måneder med et gennemsnit leads antal pr. måned på hele +80 inbound leads. I vinterperioden sænkede vi budgettet, hvor resultaterne fulgte med.