DFY løsning.
Vi laver alt, du skal kun godkende udkastet.
Kun specialister i hver sit felt.
Ingen praktikanter og studentermedhjælpere.
Betal kun for resultater, ingen årelange bindinger, men kun direkte og ærlig kommunikation
De største udfordringer for virksomheden var leveringsdygtighed, vækst i abonnenter og opfølgning ved efter køb. Vi optimerede hele kontoen med et stærkt fokus på at lande i indbakken, opnå flere abonnenter og tiltrække flere gentagne købere.
Dette brand havde ramt en mur med deres email marketing og kunne ikke skalere yderligere uden at gå i underskud. Vi opsatte vores email-økosystem for at få eksisterende kunder til at vende tilbage, hvilket øgede deres front-end marketing med større overskud. Derudover fastholdt vi opsætningen i august måned, som normalt er en mindre god måned for denne case.
Hemmeligheder for succes? Intet andet end løbende optimeringer, tillid, gennemsigtighed og at tænke ud af boksen.
Dette fashion brand brugte allerede email marketing, men kom til os, da de ikke følte, at de udnyttede det til sit fulde potentiale, og de håbede på, at email marketing kunne bidrage mere til deres totalomsætning
De største udfordringer for virksomheden var leveringsdygtighed, vækst i abonnenter og opfølgning ved efter køb. Vi optimerede hele kontoen med et stærkt fokus på at lande i indbakken, opnå flere abonnenter og tiltrække flere gentagne købere.
Født og opvokset på Lolland, men nu med bopæl i København, kan vi nærmest sige, at vi lever “The Danish Dream”
Vi har haft en spændende rejse de sidste 4 år. Det startede som en hobby, men det voksede sig efterhånden så stort, at vi i 2022 gik fuldtid med Markeity. Med tiden er vi blevet autoriseret og anerkendt med certifikater på tværs af flere forskellige kanaler og kan derfor tilbyde en omnipresence tilgang, og vi har næsten lyst till at sige en garanti for succes. Men det kræver hårdt arbejde!
Omtalte er en webshop der sælger alt til hund.
Af respekt for kundens tal, omtaler vi kunden ved navn Julie
Julie, ejeren af en webshop, der sælger alt til hunde, ønskede at øge salget på hendes webshop. Hun henvendte sig til os med et mål om at omsætte for minimum 100.000 DKK månedligt på webshoppen indenfor 90 dage med et dagligt budget på 150 DKK.
Efter at have analyseret alt, der var blevet gjort førhen, identificerede vi flere mangler og begynderfejl, herunder et ustruktureret setup, manglende tracking, skræddersyet content, copywriting der fanger folk, manglende email marketing, manglende overordnet strategi, manglende omnichannel tilgang, en lav hjemmesidens konverteringsrate og et dårligt annoncesetup.
Vi begyndte at implementere vores annoncesetup og strategi på Facebook og skabte stærkt organisk content. Vi skabte også user-generated content (UGC) filmet ud fra vores fremlagte guides.
Resultatet var imponerende – i de første 20 dage alene voksede webshoppens omsætning med 232%. Julie’s virksomhed er i rivende udvikling, og hun har lige investeret i et nyt lokale/butik og nyt lager. Hun har også ansat sin første deltidsmedarbejder.
Vi udvider nu til flere kanaler og bevæger os hen imod en omnichannel tilgang. Budgettet for annonceringen skal hæves, når Julie er klar til at kunne skalere yderligere.
Efter 67 dage kan Julie ånde lettet op omkring økonomien. Vi forventer at nå en omsætning på 425.000 DKK på 3 måneder. Julie behøver ikke længere bekymre sig omkring sin løn og hvor pengene kommer fra.
Gennem vores analyse og vores effektive meta-annoncering strategi lykkedes det os at hjælpe Julie med at opnå sine mål og skabe en lønsom forretning. Vi ser frem til at fortsætte med at hjælpe hende med at vokse sin forretning yderligere.