Her er en kort gennemgang, hvordan vi vækstede en hunde-webshops omsætning med 232% i de første 20 dage alene med Meta annoncering

Omtalte er en webshop der sælger alt til hund.
Af respekt for kundens tal, omtaler vi kunden ved navn Julie

Julie, ejeren af en webshop, der sælger alt til hunde, ønskede at øge salget på hendes webshop. Hun henvendte sig til os med et mål om at omsætte for minimum 100.000 DKK månedligt på webshoppen indenfor 90 dage med et dagligt budget på 150 DKK.

Efter at have analyseret alt, der var blevet gjort førhen, identificerede vi flere mangler og begynderfejl, herunder et ustruktureret setup, manglende tracking, skræddersyet content, copywriting der fanger folk, manglende email marketing, manglende overordnet strategi, manglende omnichannel tilgang, en lav hjemmesidens konverteringsrate og et dårligt annoncesetup.

Vi begyndte at implementere vores annoncesetup og strategi på Facebook og skabte stærkt organisk content. Vi skabte også user-generated content (UGC) filmet ud fra vores fremlagte guides.

Resultatet var imponerende – i de første 20 dage alene voksede webshoppens omsætning med 232%. Julie’s virksomhed er i rivende udvikling, og hun har lige investeret i et nyt lokale/butik og nyt lager. Hun har også ansat sin første deltidsmedarbejder.

Vi udvider nu til flere kanaler og bevæger os hen imod en omnichannel tilgang. Budgettet for annonceringen skal hæves, når Julie er klar til at kunne skalere yderligere.

Efter 67 dage kan Julie ånde lettet op omkring økonomien. Vi forventer at nå en omsætning på 425.000 DKK på 3 måneder. Julie behøver ikke længere bekymre sig omkring sin løn og hvor pengene kommer fra.

Gennem vores analyse og vores effektive meta-annoncering strategi lykkedes det os at hjælpe Julie med at opnå sine mål og skabe en lønsom forretning. Vi ser frem til at fortsætte med at hjælpe hende med at vokse sin forretning yderligere.